Вікторія Барабаш: Ми маємо бути найкращими в усіх аспектах нашої діяльності
24 червня агентству нерухомості Park Lane виповнюється 10 років. За цей період компанія утвердилася на одному з провідних місць на ринку ріелторських послуг української столиці і постійно продовжує свій розвиток. На сьогоднішній день Park Lane складається з шести відділень, розташованих в сучасних офісах в центрі Києва, активно впроваджує і використовує в роботі інноваційні програмні та комунікативні рішення, має чітку внутрішню структуру і корпоративну культуру.
Про проміжні підсумки першого десятиліття роботи, плани та перспективи ми поспілкувалися з Генеральним директором компанії Вікторією Барабаш.
Агентству нерухомості Park Lane 10 років. За цей час в економічному і політичному житті країни відбулося безліч різних подій. Як компанії вдається залишатися успішною, зберігати свою структуру і лідируючі позиції в галузі?
Основний пріоритет для нас – це Клієнт. З прагнення надати клієнту якомога якіснішу послугу складається вся система нашої діяльності: навчання фахівців, дотримання корпоративних стандартів, впровадження сучасних технічних систем, що дозволяють підвищити оперативність відгуку і зробити співпрацю з нами комфортнішою і результативнішою.
Незалежно від ситуації на ринку, люди, які планують настільки велике придбання, як нерухомість, вважають за краще працювати з тим, хто гарантує широкий вибір варіантів, надійність і професійний підхід. Ми дотримуємося всі цих вимог і постійно працюємо над підвищенням своїх стандартів, тому клієнти нам довіряють.
Які найважливіші події відбулися у житті Park Lane за цей період? Що запам'яталося і вплинуло на розвиток компанії?
Важливим і значимим для нас було відкриття кожного з шести філіалів Park Lane. Адже кожна наша філія відрізняється від інших – у кожної склався свій стиль роботи в рамках корпоративних стандартів, в кожній сформувалася своя команда професіоналів. Ми всі різні, але займаємося однією справою.
Також запам'яталися яскраві моменти отримання різних нагород, премій, якими нашу компанію відзначали як клієнти, так і колеги-професіонали.
А загалом, кожен день роботи, коли наші ріелтори допомагають клієнтам вибрати і придбати (або орендувати) бажаний об'єкт – для нас знаменний.
Можемо спостерігати, що зараз нерухомість у Києві суттєво знизилася в ціні. Це збільшило кількість потенційних покупців, чи люди зараз орієнтовані на вирішення інших питань?
Знаєте, ми на ринку десять років. Для нашої країни це досить серйозний термін. За цей час ми спостерігали і підйом економіки, який супроводжувався ажіотажем на ринку нерухомості Києва, і кризу 2008-09 років, і революційний період, і нинішню ситуацію. І можу сказати, що вирішення житлового питання актуальне завжди. Як тільки у людей з'являється можливість придбати квартиру – вони цю можливість використовують. Звичайно, на ринку бувають більш і менш активні періоди, але він ніколи не зупиняється.
До того ж, вкладення у нерухомість, як відомо, є популярним і надійним інвестиційним інструментом, що дозволяє зберегти і в перспективі примножити вкладені в неї кошти. Наприклад, сьогодні, коли багато хто говорить про зниження вартості, потрібно чітко розуміти, що зниження є у валютному еквіваленті, а в гривні ціни на квадратні метри виросли як на вторинному, так і на первинному ринках.
Значить, робота у вас є завжди?
Є, і багато. Справа в тому, що чим ширші можливості вибору, тим більш ретельно підходять до нього покупці. Тому у наших ріелторів практично немає вільного часу, вони активно працюють з базою даних, роблячи оптимальний підбір пропозицій, що відповідають запиту клієнта, проводять перегляди, беруть участь в переговорах з продавцями і покупцями.
Завдяки такому комплексу послуг ми працюємо з клієнтом з моменту його звернення до компанії і до укладення договору купівлі-продажу. Це стосується також угод з оренди. Тому ми завжди в робочому процесі.
Перше десятиліття пройдене успішно. Які перспективи у компанії на майбутнє? Є плани розширення, виходу на нові ринки?
Звичайно, плани є і їх багато. Зараз пріоритетний напрямок нашого розвитку – впровадження і успішне використання сучасних технологій. Ми налагоджуємо ефективну CRM-систему, вдосконалюємо свій сайт і мобільні додатки, налагоджуємо оперативний зворотний зв'язок щодо кожного звернення. І кожне нововведення дає свій результат.
Щодо географічного розширення – наразі нашим пріоритетом залишається ринок нерухомості Києва і найближчих передмість. Столичний регіон – найбільш фінансово активний у країні. І, незважаючи на те, що ми вже займаємо тут лідерські позиції, нам ще є куди рости в рамках столиці.
Щодо внутрішніх процесів, то у нас заплановано великий перелік навчальних програм і тренінгів для наших ріелторів, спрямований на підвищення мотивації та професійного рівня. Адже ріелтор – дуже багатогранна професія, що включає знання і навички з різних галузей.
Нам важливо бути і залишатися кращими, і ми прагнемо до цього у всіх аспектах нашої діяльності.