Які документи необхідні для оформлення спадщини?

16.02.17, 17:19

Щоб оформити спадщину , необхідно знати, що всі дії з її оформлення вчиняє нотаріальна контора за місцем відкриття спадщини. Після закінчення шести місяців з дня відкриття спадщини на підставі заяви спадкоємців, якщо між ними нема суперечки про спадщину, нотаріальна контора видає свідоцтво про успадкування.

Відповідно до Цивільного кодексу України, часом відкриття спадщини вважається день смерті спадкодавця. Місцем відкриття спадщини визнається останнє місце проживання спадкодавця, а якщо воно невідоме - місце знаходження майна або останньої його частини. Для оформлення спадщини необхідно надати документи, що підтверджують смерть спадкодавця; наявність відносин зі спадкодавцем, що дають право на успадкування; список осіб, які подали заяву про готовність успадкування; документи про склад спадкового майна; довідку з ЖЕКу.

Чинне цивільне законодавство передбачає дві підстави для успадкування: успадкування за законом і за заповітом. При успадкуванні за законом майно розподіляється між спадкоємцями першої – п'ятої черги. Проте кожен дієздатний громадянин може залишити за заповітом усе своє майно або його частину одній або кільком особам, які можуть як надлежати, так і не надлежати до кола спадкоємців за законом. Однак незалежно від наявності заповіту неповнолітні та повнолітні непрацездатні діти, непрацездатні дружина і батьки спадкодавця успадковують 1/2 частину, яка належала б  кожному з них у випадку успадкування за законом.

Послуги агентства нерухомості «Park Lane»